Czytaj dalej
Ciągniki Case IH Quantum dostępne są z silnikami 4-cylindrowymi FPT o mocach od 75 do 120 KM. Model najmniejszy (Quantum 80) ma jednostkę napędową o pojemności 3,4 l, a większe (Quantum 90, 100, 110, 120) o pojemności 3,6 l.
Na uwagę zasługuje nowe opcjonalne zawieszenie kabiny w wersjach CL i F. Dla wszystkich wersji dostępny jest nowy fotel premium z ulepszoną amortyzacją, co oczywiście przekłada się na większy komfort pracy i zmniejsza zmęczenie operatora.
Joystick zyskał więcej funkcji. Oprócz sterowania zaworami hydraulicznymi, pozwala obsługiwać podnoszenie/opuszczanie tylnego podnośnika. – Aby jeszcze bardziej poprawić wrażenia z jazdy i wydajność ciągników, zmodernizowana przekładnia główna zapewnia płynniejszą zmianę biegów i obsługę. Czas potrzebny na podłączenie osprzętu został skrócony dzięki wprowadzeniu nowych zewnętrznych dźwigni sterowania podnośnikiem z tyłu ciągnika – czytamy w komunikacie prasowym.
Wszystkie modele ciągników Quantum z napędem na 4 koła – zarówno standardowe, jak i z amortyzowaną osią przednią – są wyposażone w nowy czujnik skrętu. Dzięki niemu, gdy koła są skręcone, następuje automatyczne rozłączenie napędu osi przedniej. Zmniejsza to naprężenia układu napędowego, co przekłada się na zwiększenie jego trwałości. Nie bez znaczenia jest również mniej agresywny kontakt kół przednich ciągnika z glebą.
Traktory Quantum z roku modelowego 2025 zyskały również wzmocnione przewody hydrauliczne zasilające przednie zawory hydrauliczne. Ponadto dla wersji niskoprofilowej Quantum (LP) dostępne są teraz opcjonalne błotniki wąskie.
– Nowe modele Quantum są łatwo rozpoznawalne dzięki uderzającej stylistyce, która pasuje do rodzinnego wyglądu większych ciągników Case IH. Łącząc styl z funkcjonalnością, nowy wygląd ciągników został nakreślony światłami kierunkowskazów LED zintegrowanymi ze słupkami A kabiny. Zapewnia to nie tylko wysoki poziom oświetlenia, ale także chroni światła przed gałęziami i innymi potencjalnymi przyczynami uszkodzeń. Nowy Quantum ze specyfikacją CL jest teraz dostępny z opcją wąskiego tylnego błotnika z tylnymi ramionami typu Z, aby zapewnić łatwą nawigację w wąskich rzędach – informuje producent.