Takie działanie powoduje, że klienci w modelu Case IH Puma 240 będą mieli do wyboru dwa rodzaje przekładni. Pierwszą z nich jest przekładnia bezstopniowa CVXDrive, a druga z nich to Full PowerShift.
Czytaj dalej
Nowa opcja przekładni, dostępna w modelach Puma 240, zapewnia 18 lub 19 biegów do przodu, w zależności od tego, czy ciągnik został zamówiony w konfiguracji prędkości maksymalnej 40 km/h czy 50 km/h. Obie przekładnie zapewniają sześć biegów wstecznych.
biegów do przodu oraz 6 do tyłu. Tyle przełożeń oferuje przekładnia Full PowerShift dostępna od teraz w modelu Puma 240.
Największym modelem Pumy dostępnym wcześniej z przekładnią Full PowerShift była Puma 220. Oznacza to, że nowa Puma 240 z przekładnią Full PowerShift oferuje o 8 proc. większą moc w pakiecie Puma PowerShift, z kluczowymi komponentami przekładni zmodernizowanymi w tym celu.
W innych modelach Pumy klienci mogą od teraz wybrać większe opony dla Pumy 185 i 200 z CVXDrive (wcześniej tylko dla Pumy 220/240/260 z CVXDrive).
Ponadto oś przednia klasy 4,5 jest dostępna w modelach Puma 185/200/220/240 z napędem PowerDrive. Zwiększa to ładowność o 13 proc., spełniając potrzeby klientów obsługujących sprzęt montowany z przodu lub z ładowaczem.
Modernizacja osi pozwala na zwiększenie masy całkowitej pojazdu do 14 t w modelach Puma z napędem PowerDrive. W ciągnikach Puma z napędem CVXDrive wartość ta wynosi 15 t, dzięki szynom bocznym silnika oraz połączeniu tylnej osi HD i przedniej osi klasy 4.5.
Podobnie jak inne maszyny Case IH, nowy model jest kompatybilny z FieldOps, nową aplikacją mobilną i platformą internetową Case IH do kompleksowego zarządzania danymi. Łączy się ona i integruje informacje agronomiczne i dane dotyczące wydajności maszyn, zapewniając klientom kompleksowy przegląd floty wszystkich produentów, niezależnie od marki ich maszyn.