Partner serwisu: Trelleborg_Wheels

Ciągnik Case IH Puma 240 od teraz także z przekładnią Full PowerShift

Dodano: 19.12.2024
Od końcówki roku 2024 ciągnik Case IH Puma 240 może być wyposażona także w przekładnię Full PowerShift fot. mat. prasowe
Od końcówki roku 2024 ciągnik Case IH Puma 240 może być wyposażona także w przekładnię Full PowerShift fot. mat. prasowe

Producent Case IH rozszerza swoją listę modelową ciągników Puma. Model Puma 240 od teraz będzie oferowany także z przekładnią Full PowerShift.

Takie działanie powoduje, że klienci w modelu Case IH Puma 240 będą mieli do wyboru dwa rodzaje przekładni. Pierwszą z nich jest przekładnia bezstopniowa CVXDrive, a druga z nich to Full PowerShift.

Nawigacja rolnicza może być przepustką do świata precyzyjnego rolnictwa. Ale wcale nie musi

Każdy system prowadzenia równoległego podniesie komfort pracy operatora, ale nie każdy pozwoli na wejście w rolnictwo precyzyjne. Dlaczego? Co właściwie determinuje możliwość szerszego wykorzystania całego układu? Co kryje się pod nazwą nawigacja rolnicza?

Czytaj dalej

Puma 240 nie tylko z bezstopniówką

Nowa opcja przekładni, dostępna w modelach Puma 240, zapewnia 18 lub 19 biegów do przodu, w zależności od tego, czy ciągnik został zamówiony w konfiguracji prędkości maksymalnej 40 km/h czy 50 km/h. Obie przekładnie zapewniają sześć biegów wstecznych.

18 lub 19 

biegów do przodu oraz 6 do tyłu. Tyle przełożeń oferuje przekładnia Full PowerShift dostępna od teraz w modelu Puma 240.

Największym modelem Pumy dostępnym wcześniej z przekładnią Full PowerShift była Puma 220. Oznacza to, że nowa Puma 240 z przekładnią Full PowerShift oferuje o 8 proc. większą moc w pakiecie Puma PowerShift, z kluczowymi komponentami przekładni zmodernizowanymi w tym celu. 

Pozostałe zmiany w gamie modelowej Pumy

W innych modelach Pumy klienci mogą od teraz wybrać większe opony dla Pumy 185 i 200 z CVXDrive (wcześniej tylko dla Pumy 220/240/260 z CVXDrive).

Puma 240 może być skonfigurowana z przekładnią bezstopniową CVXDrive lub z przekładnią Full PowerShift fot. mat. prasowe
Puma 240 może być skonfigurowana z przekładnią bezstopniową CVXDrive lub z przekładnią Full PowerShift fot. mat. prasowe

Ponadto oś przednia klasy 4,5 jest dostępna w modelach Puma 185/200/220/240 z napędem PowerDrive. Zwiększa to ładowność o 13 proc., spełniając potrzeby klientów obsługujących sprzęt montowany z przodu lub z ładowaczem.

Modernizacja osi pozwala na zwiększenie masy całkowitej pojazdu do 14 t w modelach Puma z napędem PowerDrive. W ciągnikach Puma z napędem CVXDrive wartość ta wynosi 15 t, dzięki szynom bocznym silnika oraz połączeniu tylnej osi HD i przedniej osi klasy 4.5.

Aplikacja FieldOps

Podobnie jak inne maszyny Case IH, nowy model jest kompatybilny z FieldOps, nową aplikacją mobilną i platformą internetową Case IH do kompleksowego zarządzania danymi. Łączy się ona i integruje informacje agronomiczne i dane dotyczące wydajności maszyn, zapewniając klientom kompleksowy przegląd floty wszystkich produentów, niezależnie od marki ich maszyn.

Większy wybór przekładni, to lepsze dostosowanie ciągnika do potrzeb danego klienta fot. mat. prasowe
Większy wybór przekładni, to lepsze dostosowanie ciągnika do potrzeb danego klienta fot. mat. prasowe
Drukuj artykuł: print

Filmy @traktor24

Wszystkie >
Brona talerzowa Maschio Gaspardo z ISOBUS Deutz-Fahr serii 8 w ciężkiej pracy z bezorkowcem Najmniejszy sześciocylindrowy ciągnik New Holland z przekładnią dwusprzęgłową. Jak wypadł w orce? Ciągnik Puma zaskoczył nas niskim zużyciem paliwa Kultywator Väderstad Cultus 300 testowaliśmy na polach po zebranych: rzepaku, soi oraz kukurydzy Nawigacja rolnicza PTx Trimble. Dzięki niej staliśmy się lepszymi operatorami ciągnika Case Vestrum z rewersem w małym joysticku Najsilniejszy ciągnik świata pracował w Polsce Fastrac na polu. Jak sobie poradził? John Deere S7 900 to kombajn, który wie, co wydarzy się za 4 sekundy