Czytaj dalej
W uroczystości wzięli udział dealerzy z całej Polski oraz przedstawiciele New Holland w Polsce. Na spotkaniu podsumowano działalność marki New Holland w minionym roku oraz przedstawiono plany na przyszłość. Podczas konferencji przedstawiciele producenta zaprezentowali dealerom pozycję marki New Holland na rynku maszyn rolniczych w Polsce w 2024 roku. Dealerzy Na Holland podkreślili znaczenie skutecznego zarządzania gamą produktów oraz adaptacji do dynamicznie zmieniającego się rynku rolniczego.
Wskazano, że innowacje, szczególnie w obrębie rolnictwa 4.0 oraz wysoka jakość usług, szczególnie serwisowych są kluczowe dla dalszego rozwoju branży. Spotkanie posłużyło także dealerom wraz z przedstawicielami New Holland jako platforma wymiany doświadczeń oraz sugestii odnośnie oczekiwanych zmian oraz zaprezentowali nowe projekty, które mają na celu jeszcze lepsze dopasowanie oferty maszyn marki New Holland do potrzeb rynku. W dyskusjach uczestnicy podkreślali, ze jednym z najważniejszych czynników utrzymania wysokiego zaufania rolników do marki New Holland jest współpraca w zakresie budowania świadomości marki wśród rolników oraz dążenie do podnoszenia standardów obsługi klienta. Ten ostatni czynnik ma szczególnie ważne znaczenie w obsłudze serwisowej Klienta-rolnika, już po sprzedaży maszyny.
Przedstawiciele marki New Holland wyróżnili firmy handlowe reprezentujące markę New Holland w kilku kategoriach. Nagrody dla najlepszych dealerów 2024 roku otrzymali:
• Złoty Kłos – Agros-Wrońscy,
• Srebrny Kłos – Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Księżopolski,
• Brązowy Kłos – Agroskład.
W kategorii „Grand Prix” wyróżniono firmę Agroskład za najwyższy udział w rynku rejestracji nowych ciągników w Polsce w 2024 roku.
Przedstawiciele New Holland przewidzieli także specjalne wyróżnienia. Dział Finansowania Fabrycznego CNH Capital wyróżnił dealerów w następujących kategoriach:
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Księżopolski otrzymało statuetkę Złoty Klucz „Najlepszy Serwis New Holland 2024”, przyznaną na podstawie ocen klientów w ankietach satysfakcji (NPS). Net Promoter Score mierzy skłonność klientów do polecania usług i jest kluczowym wskaźnikiem Customer Experience (CX) – ogółu doświadczeń klienta w kontakcie z firmą.