Czytaj dalej
Badanie wskaźnika satysfakcji dealerów odbyło się w okresie kwiecień-maj 2024 r. i objęło 11 krajów: Belgię, Danię, Francję, Niemcy, Węgry, Włochy, Holandię, Polskę, Wielką Brytanię, Luksemburg i Szwecję. Ankieta składała się z 15 sekcji i 73 pytań. Po podliczeniu wyników, najlepszą współpracą pomiędzy dealerami a producentem w roku 2024, może pochwalić się marka Deutz-Fahr. Jednym zdaniem, Deutz-Fahr został doceniony przez dealerów najbardziej.
Głównym celem badania satysfakcji relacji producent-dealer jest zidentyfikowanie i zajęcie się obszarami wymagającymi poprawy. Jest to oczywiście korzystne dla obu stron i pozwala szlifować relacje pomiędzy nimi.
Niejako przy okazji producenci ciągników i maszyn rolniczych dowiadują się jak są postrzegani w oczach dealaerów. Szefostwo marki Deutz-Fahr ma powody do zadowolenia. Dodajmy, że w roku 2022 zajęła ona miejsce trzecie, czyli również wysokie.
Zwycięstwo w tym prestiżowym rankingu, Deutz-Fahr zawdzięcza wysokim ocenom działów marketingu oraz relacji dealer-producent. Jak czytamy w komunikacie prasowym, dowodzi to skuteczności zastosowanej strategii, ukierunkowanej na wsparcie sprzedaży i współpracę z siecią dealerską.
– Dzięki temu ważnemu wyróżnieniu, Deutz-Fahr umacnia swoją pozycję zaufanego partnera dla dealerów, którzy doceniają elastyczność operacyjną firmy na coraz bardziej konkurencyjnym rynku. Będziemy nadal pracować nad umocnieniem naszej marki, jej rozpoznawalnością. Chcemy, aby była punktem odniesienia w sektorze maszyn rolniczych. Będziemy wzmacniać relacje z naszymi dealerami, aby zapewnić „customer experience”, które skupia coraz większą uwagę na potrzebach klienta – zapowiada Alessandro Maritano, dyrektor zarządzający ds. handlowych SDF.
Przypominamy, że Deutz-Fahr produkuje ciągniki i maszyny rolnicze znane od lat rolnikom na całym świecie. Siedziba główna marki znajduje się w Lauingen (Niemcy). Mieści się tam również jeden z najnowocześniejszych zakładów produkcyjnych wytwarzających ciągniki o mocy od 120 do 336 KM. Dostępne są również ciągniki o mniejszych mocach produkowane we Włoszech.