Czytaj dalej
Typoszereg samojezdnych sieczkarni New Holland FR Forage Cruiser 2025 obejmuje pięć modeli od FR480 o mocy maksymalnej 476 KM do FR920 o mocy maksymalnej 911 KM. Ulepszone modele FR można wyposażyć także w premierowy podbieracza trawy UltraFeed o szerokości 3,0/3,5/4,0 m, z nową konstrukcją ślimaka i pasowego układu napędowego o zwiększonej wytrzymałości.
W Centrum Doskonałości sieczkarni samojezdnych New Holland w Zedelgem w Belgii opracowano nowy system wykrywania i zapobiegania zatorom. Pierwszy tego typu system w branży opiera się na zamontowanym na deflektorze sieczkarni New Holland FR czujniku radarowym, który monitoruje przepływ plonu opuszczającego maszynę. Czujnik ten wykrywa wszelkie zmiany jego prędkości w stosunku do prędkości jazdy maszyny. Jeśli wartość ta spadnie, operator otrzyma ostrzeżenie o konieczności zmniejszenia prędkości jazdy. Pomaga to zmniejszyć prawdopodobieństwo zatoru. System pomaga również mniej doświadczonym operatorom w pewniejszym prowadzeniu maszyny po polu lub łące.
to moce maksymalne najsłabszej i najsilniejszej sieczkarni samojezdnej New Holland FR Forage Cruiser 2025.
Wydajność napełniania przyczep IntelliFill także zmodernizowano tak, aby zapewnić automatyczne napełnianie nawet w najbardziej wymagających warunkach. System zapewnia automatyczne napełnianie na łuku 210⁰, przestawiając się autonomicznie od napełniania tylnego do bocznego i pozwalając operatorowi w pełni skupić się na pracy. Nowy interfejs użytkownika z kamerą pokazującą postęp napełniania naczepy, zapewnia informacje zwrotne w czasie rzeczywistym oraz informuje operatora o wydajności napełniania i kluczowych parametrach pracy maszyny.
Technologia CustomSteer, w sieczkarniach samojezdnych New Holland FR pozwala operatorowi określić liczbę obrotów kierownicy pomiędzy położeniami skrajnymi. Oznacza to możliwość wykonywania szybkich skrętów na uwrociach przy minimalnym ruchu kierownicą. W trybie drogowym można przywrócić domyślną czułość układu kierowniczego. Rezultatem jest większy komfort operatora i szybsza praca na polu.
Dzięki zaktualizowanej technologii NutriSense z czujnikiem NIR, klienci mogą dokonywać dokładnych wizualizacji danych dotyczących składników odżywczych zebranych przez maszyny, usprawniając ich przetwarzanie na potrzeby zarządzania polem i gospodarstwem. Instalowana fabrycznie opcja NutriSense, jest częścią nowej platformy do zarządzania gospodarstwem FieldOps, dostępnej zarówno na komputery stacjonarne jak i urządzenia mobilne. Kolejną nową opcją fabryczną jest Connectivity Included, która, przy zakupie nowej maszyny, umożliwia przesyłanie danych online bez subskrypcji. Działa to również z funkcją IntelliField™, która zapewnia możliwości udostępniania danych w czasie rzeczywistym dla granic, linii prowadzenia i danych pokrycia, gdy wiele maszyn pracuje na tym samym polu. Dane można przesyłać i korzystać z IntelliField w ramach jednorazowej subskrypcji.
Udoskonalona kabina sieczkarni samojezdnej FR Forage Cruiser zapewnia większą przestrzeń, komfort, widoczność i tłumienie hałasu. W porównaniu z poprzednią kabiną uzyskano o 12,5% większą przestrzeń na podłodze. Dwuwarstwowe przednie i tylne szyby oraz ulepszone materiały tłumiące dźwięk w podłodze, podsufitce i tylnej ścianie pomogły zmniejszyć hałas we wnętrzu o 2,5 dB. Konsola po prawej stronie została zmieniona w celu zapewnienia bardziej intuicyjnej obsługi, a ulepszony uchwyt wielofunkcyjny CommandGrip™ odznacza się lepszym przesuwem i przełącznikami.
Ekran dotykowy IntelliView™ IV Plus o przekątnej 30 cm zastępuje IntelliView IV o przekątnej 26 cm, oferując większą moc obliczeniową. Przekłada się to na krótszy czas uruchamiania i lepszą reaktywność. Dzięki ulepszonej grafice uzyskano lepszą widoczność i czytelność w bezpośrednim świetle słonecznym. W razie potrzeby można zastosować drugi wyświetlacz do oddzielnego zarządzania mapowaniem, automatycznym prowadzeniem i automatycznym napełnianiem przyczepy IntelliFill™. Aby zapewnić szybszą reakcję, zaktualizowano całą architekturę elektroniczną FR.