Czytaj dalej
Ładowarka teleskopowa New Holland TH6.26 przygotowana jest nie tylko do prac załadunkowych, ale również transportowych. Dostępna jest homologacja ułatwiająca proces rejestracji w ruchu drogowym na rynkach europejskich. Umożliwia ona fabryczny montaż zaczepów do przyczep oraz kompatybilność z ich układem hamulcowym – hydraulicznym oraz pneumatycznym. Maksymalny uciąg maszyny wynosi 13 150 kg.
– W porównaniu do modelu poprzedniego, w nowym maksymalna wysokość podnoszenia wzrosła z 5,73 m do 5,80 m, a kąt wysypu wynosi teraz 155 stopni, a nie 129 stopni. Zapewnia to szybsze i dokładniejsze opróżnianie łyżek i wideł do obornika – czytamy w komunikacie prasowym.
Maszyna TH6.26 może posiadać również węglowe filtry powietrza w kabinie, co ma znaczenie podczas pracy np. w kurnikach. Ponadto ładowarkę można doposażyć w telematykę. Obsługująca ją nowa aplikacja New Holland FieldOps pozwala śledzić lokalizację, wydajność i inne ważne parametry pracy.
to maksymalna wysokość podnoszenia ładowarki teleskopowej New Holland TH6.26.
– Ładowarka teleskopowa TH6.26 posiada automatyczną blokadę mechanizmu różnicowego o ograniczonym poślizgu 45%, z opcją 100% blokady hydraulicznej. Inne standardowe funkcje obejmują układ hydrauliczny o stałym przepływie, elektroniczną funkcję prędkości pełzania i dwa tryby jazdy. To tryb Automotive do ogólnej pracy z maksymalną mocą i tryb EcoSmart, zapewniający maksymalną oszczędność paliwa. Funkcja Start & Stop minimalizuje zużycie paliwa na biegu jałowym – informuje producent.
Ładowarka teleskopowa New Holland TH6.26 poza kompaktową budową, czyli wysokością i szerokością poniżej 2 m, jest maszyną zwrotną. Przy długości 4120 mm i rozstawie osi 2525 mm (zwiększa stabilność) ma zewnętrzny promień skrętu wynoszący 3250 mm. To bardzo dobry parametr zwiększający zwrotność w ciasnych przestrzeniach. W porównaniu do modelu starszego, jest o 6% lżejsza (masa 4700 kg) i ma o 11% szerszą kabinę (szerokość 960 mm).
tyle wynosi przepływ oleju uzyskiwany z pompy zębatej.
Czterocylindrowy silnik o mocy 73 KM napędza jednozakresową przekładnię hydrostatyczną o prędkości 30 km/h i pompę zębatą. Jej przepływ oleju wynosi 80 l/min, a uzyskiwane ciśnienie 210 barów.
– Najważniejsze funkcje kabiny obejmują uruchamianie silnika za pomocą przycisku i konfigurowalne elementy sterujące, z ekranem dotykowym zapewniającym podgląd do danych silnika, skrzyni biegów i wysięgnika, a także obsługę radia DAB/Bluetooth i sterowanie światłami roboczymi. Elementy sterujące w stylu samochodowym obejmują wielofunkcyjny przełącznik na kolumnie kierownicy do sterowania światłami drogowymi i wycieraczkami. Opcjonalna kamera cofania dodatkowo zwiększa bezpieczeństwo i ułatwia cofanie oraz podłączanie przyczepy. Przednie, tylne i montowane na wysięgniku światła robocze LED zapewniają mocne oświetlenie – czytamy w komunikacie prasowym.