Czytaj dalej
KIP to unikalna inicjatywa marki Kubota, która odbywa się w Polsce już po raz dziewiąty. Jej celem jest zbieranie przez inżynierów z Japonii opinii na temat maszyn Kubota użytkowanych w różnych krajach Europy.
W tym roku w czasie KIP uczestnicy będą mogli zobaczyć na własne oczy proces sprawdzenia technicznego ciągników, który inżynierowie z Japonii będą przeprowadzać u dilerów Kubota, a także u użytkowników ciągników Kubota.
odbędzie się w tym roku w Polsce po raz dziewiąty.
Pierwsze spotkania w ramach KIP odbędą się 5 i 6 lutego, a ich gospodarzem będzie diler Kubota firma Adrol. Spotkanie odbędzie się w Wiśniewie koło Zambrowa. Następnie japońscy inżynierowie udadzą się na Lubelszczyznę do dilera Kubota firmy Techmlek do Pałecznicy Kolonii koło Lubartowa.
Tutaj w dniach 7-8 lutego 2024 roku odbędą się testy ciągników zarówno na placu dilera, jak i w gospodarstwie użytkowników Kubota. Ostatnim przystankiem 9 lutego będzie Małopolska. Tutaj goście z Japonii zawitają do dilera Kubota firmy Pilar-Tech do Posądzy.
– Marka Kubota jest ceniona za swoją wyjątkową niezawodność. Wynika ona z głębokiego zaangażowaniu naszych inżynierów i zespołów Autoryzowanych Punktów Serwisowych Kubota w ciągły proces zdobywania i doskonalenia wiedzy. Bezpośrednie spotkania w ramach KIP, przekładają się na legendarną już japońską niezawodność i efektywność podczas codziennej pracy. Użytkownicy to widzą i od lat ufają marce Kubota – powiedział Michał Poźniak, dyrektor zarządzający Kubota (Deutschland) GmbH Sp. z o.o. Oddział w Polsce.
Kubota w celu podnoszenia kwalifikacji i poszerzania wiedzy zespołów Autoryzowanych Punktów Serwisowych od lat organizuje „Test wiedzy mechanika”. Dlatego też w czasie spotkań u dilerów Kubota w firmach Techmlek i Pilar-Tech odbędzie się wręczenie nagród laureatom tego konkursu.
Czym jest test przeprowadzany przez Kubotę? Składa się on z dwóch wymagających etapów. W pierwszym z nich uczestnicy muszą ukończyć specjalistyczne kursy związane z różnymi elementami pracy serwisu. W drugim rozwiązują test, który prowadzony jest w dwóch kategoriach – dla działu serwisu komunalnego i działu serwisu rolniczego. W czasie testu uczestnicy muszą odpowiedzieć na 40 pytań technicznych dotyczących maszyn Kubota.
W aktualnej edycji testu spośród serwisantów sieci serwisów komunalnych udział wzięło 76 osób, zaś w przypadku sieci serwisu rolniczego było to 77 osób. Zwycięzcy otrzymają nagrody finansowe. Nagroda zostanie przyznana także dilerowi, u którego zatrudniony jest laureat. Zaś każdy uczestnik otrzyma dyplom i pamiątkowy gadżet.
– Dla Kuboty ciągłe kształcenie serwisantów i wdrażanie ulepszeń to nie tylko obowiązek, ale przede wszystkim pasja i misja, która pozwala na budowanie trwałych i satysfakcjonujących relacji z klientami – podsumowuje Edward Cyc, szef serwisu Kubota w Polsce.