Brak zbędnej elektroniki, konkretny, jak na swoją klasę gabaryt, moc silnika wynosząca ponad 100 KM, a to wszystko w cenie poniżej 200 tys. zł netto. Przyjrzyjmy się dokładnie temu, co oferuje Lovol M1104.
Czytaj dalej
Choć marka Lovol większości rolników może kojarzyć się z ciągnikami o mniejszych mocach, to jakiś czas temu się to zmieniło. A najlepszym tego przykładem jest model M1104.
na taką kwotę został wyceniony przez firmę Elrol 117-konny Lovol M1104.
Sercem tego traktora jest 4-cylindrowa jednostka napędowa Doosan o pojemności 3,4 l. Dzięki zastosowaniu turbosprężarki oraz chłodnicy powietrza doładowującego z silnika wykrzesano ok. 117 KM mocy maksymalnej oraz 450 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Warto dodać, że jednostka ta dzięki zastosowaniu m.in. filtra DPF spełnia normy emisji spalin EURO V.
Za przeniesienia napędu w ciągniku odpowiada mechaniczna, zsynchronizowana skrzynia biegów z rewersem mechanicznym. Pompa hydrauliczna może poszczycić się wydajnością na poziomie 98 l/min, a maksymalny udźwig tylnego podnośnika wynosi 4,5 t.
Dobrze prezentują się także dane techniczne opisujące jego gabaryty, bowiem masa własna traktora wraz z zamontowanymi obciążnikami dobija do 5 t, a jego rozstaw osi sięga 2370 mm.
Użytkowników tego traktora z pewnością ucieszy fakt, iż zarówno napęd na przednią oś, blokada mechanizmu różnicowego, a także obsługa WOM-u odbywa się elektrohydraulicznie po wciśnięciu przycisków.
Decydując się na chińskiego Lovola o oznaczeniu M1104 w wersji Premium otrzymujemy m.in. komplet opon radialnych w rozmiarze 380/70R24 z przodu oraz 520/70R34 z tyłu, górny zaczep transportowy automatyczny Rockinger, czy instalację pneumatyczną dwuobwodową.
4-słupkowa kabina będzie zaś wyposażona w klimatyzację, radio, reflektory robocze z przodu i z tyłu, a także w lampę błyskową.
Tak skonfigurowany Lovol M1104 został wyceniony przez firmę Elrol na 195 tys. zł netto.