Partner serwisu: Trelleborg_Wheels

John Deere ma w USA wysoką reputację

Dodano: 27.07.2023
John_Deere_jest marką o wysokiej reputacji

Po raz drugi z rzędu John Deere zajął trzecie miejsce w prestiżowym rankingu Brand Reputations. Głosują w nim Amerykanie, którzy w finałowej rundzie oceniają marki wszystkich branż w 9 kategoriach takich jak m.in. Etyka, Wizja, Wzrost czy Produkty i Usługi. Organizatorem rankingu Brand Reputations jest od 1999 r. agencja Axios Harris Poll 100.

Tegoroczne badanie przeprowadzono na ponad 16 tys. amerykańskich respondentów. Ranking reputacji 2023 wygrała marka Patagonia (producent odzieży turystycznej) pokonując firmę Costco (sieć sklepów handlu detalicznego) i znaną chyba wszystkim rolnikom na świecie markę John Deere. Jest to jedyna marka z branży rolniczej, która znalazła się w tym zestawieniu.

Polboto Agrihandler nową siłą dealerską w południowo-zachodniej Polsce

Od czerwca 2023 r. na terenie województw dolnośląskiego, opolskiego i śląskiego działa nowy silny dealer sprzętu rolniczego. To Polboto Agrihandler powstały po zakupie przez spółkę Agrihandler firmy Polboto-Agri.

Czytaj dalej

Dbałość o różne obszary kluczem do sukcesu

– Znalezienie się wśród światowych gigantów to ogromne wyróżnienie. Brand Reputations 2023 jest prestiżowym zestawieniem marek, które są symbolem wysokiej jakości. Ta jakość oznacza zarówno dbanie o satysfakcję klientów, jak i odpowiedzialne podejście do innowacji oraz kwestii zrównoważonego rozwoju. John Deere aktywnie dba o wszystkie te obszary, co od lat czyni nas liderem w branży rolniczej – mówi Bartosz Białas, Marketing Manager John Deere Polska.

Za firmą John Deere znalazły się takie marki jak: m.in. Toyota, Samsung Amazon, Apple, 3M, Sony, Honda, Microsoft.

Kto zyskuje w oczach Amerykanów?

– Marki, które poświęcają się istotnym celom – takim jak zrównoważony rozwój – znacznie zyskują w oczach respondentów. Klienci i ogół społeczeństwa dobrze rozpoznają, które przedsiębiorstwa działają w sposób autentyczny, a które robią to jedynie dla powierzchownych kwestii wizerunkowych. John Deere słynie ze świadomych decyzji biznesowych i szczerej, wielopłaszczyznowej działalności na rzecz dobra środowiska oraz przeciwdziałania nierównościom społecznym – czytamy w komunikacie prasowym organizatora rankingu Brand Reputations.

>80 punktów – 

tyle na 100 możliwych otrzymał John Deere w 7 z 9 kategorii rankingu Brand Reputations 2023.

W dzisiejszym świecie wartością nie do przecenienia są dane. Dotyczy to w coraz większym stopniu również rolnictwa. John Deere od lat ma na tym polu wiele do powiedzenia.

– Efektywniejsze i zrównoważone rolnictwo jest możliwe dzięki maszynom przyszłości John Deere. Naszym celem jest stałe wdrażanie innowacji, mamy wiele przykładów inteligentnych rozwiązań ułatwiających pracę rolnikom. Szukanie innowacyjnych metod doprowadza nas do narzędzi i mechanizmów stawiających czoła wyzwaniom współczesnego świata – przekonuje Bartosz Białas.

Drukuj artykuł: print

Filmy @traktor24

Wszystkie >
Test przystawki Emmarol EMH 4. W słoneczniku i kukurydzy Kupił nowe opony Trelleborg i napełnił je cieczą McCormick X5.120 w teście redakcyjnym Fendt plus Samson równa się wydajne nawożenie pofermentem Ile mocy potrzebuje 3-metrowy kultywator do głębokiej uprawy bezorkowej? Tego sierpniowego dnia w Kombinacie Rolnym Kietrz dużo się działo Zbiór buraków kombajnem Holmer Terra Dos T3 Zbiór słonecznika z przystawką Geringhoff SunLite Horizon 30 Fendt wynajęty do ciężkiej pracy na 450 godzin Amazone Cobra skutecznie zrywa ścierniska