Tegoroczne badanie przeprowadzono na ponad 16 tys. amerykańskich respondentów. Ranking reputacji 2023 wygrała marka Patagonia (producent odzieży turystycznej) pokonując firmę Costco (sieć sklepów handlu detalicznego) i znaną chyba wszystkim rolnikom na świecie markę John Deere. Jest to jedyna marka z branży rolniczej, która znalazła się w tym zestawieniu.
Czytaj dalej
– Znalezienie się wśród światowych gigantów to ogromne wyróżnienie. Brand Reputations 2023 jest prestiżowym zestawieniem marek, które są symbolem wysokiej jakości. Ta jakość oznacza zarówno dbanie o satysfakcję klientów, jak i odpowiedzialne podejście do innowacji oraz kwestii zrównoważonego rozwoju. John Deere aktywnie dba o wszystkie te obszary, co od lat czyni nas liderem w branży rolniczej – mówi Bartosz Białas, Marketing Manager John Deere Polska.
Za firmą John Deere znalazły się takie marki jak: m.in. Toyota, Samsung Amazon, Apple, 3M, Sony, Honda, Microsoft.
– Marki, które poświęcają się istotnym celom – takim jak zrównoważony rozwój – znacznie zyskują w oczach respondentów. Klienci i ogół społeczeństwa dobrze rozpoznają, które przedsiębiorstwa działają w sposób autentyczny, a które robią to jedynie dla powierzchownych kwestii wizerunkowych. John Deere słynie ze świadomych decyzji biznesowych i szczerej, wielopłaszczyznowej działalności na rzecz dobra środowiska oraz przeciwdziałania nierównościom społecznym – czytamy w komunikacie prasowym organizatora rankingu Brand Reputations.
tyle na 100 możliwych otrzymał John Deere w 7 z 9 kategorii rankingu Brand Reputations 2023.
W dzisiejszym świecie wartością nie do przecenienia są dane. Dotyczy to w coraz większym stopniu również rolnictwa. John Deere od lat ma na tym polu wiele do powiedzenia.
– Efektywniejsze i zrównoważone rolnictwo jest możliwe dzięki maszynom przyszłości John Deere. Naszym celem jest stałe wdrażanie innowacji, mamy wiele przykładów inteligentnych rozwiązań ułatwiających pracę rolnikom. Szukanie innowacyjnych metod doprowadza nas do narzędzi i mechanizmów stawiających czoła wyzwaniom współczesnego świata – przekonuje Bartosz Białas.