Zwycięzców wyłoniono na podstawie ponad pół tysiąca opinii rolników i przedsiębiorców z całej Polski. Odpowiadali oni na kilkadziesiąt szczegółowych pytań. Pozwoliły one ocenić profesjonalizm pracowników firm dealerskich w zakresie obsługi sprzedażowej, funkcjonowania serwisu i dostępności części zamiennych. Co ciekawe, w tegorocznej edycji Badania Satysfakcji Klienta Claas Polska wzięli udział nabywcy ciągników i maszyn tego producenta, którzy stali się ich właścicielami w latach 2021 i 2022.
Czytaj dalej
W tegorocznej edycji Badania Satysfakcji Klienta Claas Polska zwycięzcami zostali:
– Miniony rok przyniósł sporo wahań w zakresie cen produktów rolnych, poziomu kosztów i niepewności rynkowej. W tych niestabilnych czasach liczy się więc zwłaszcza wiarygodność pomiędzy partnerami biznesowymi. Chodzi o premiowanie długoletniej współpracy opartej na zasadzie wygrana dla dwóch stron. Dlatego Claas Polska, niezależnie od honorowania trzech najlepszych dealerów danego roku, wyróżnia także laurem „Lider Kategorii” tych z nich, którzy w badaniu Badania Satysfakcji Klienta Claas Polska uzyskali najwyższe noty i uznanie użytkowników maszyn w obrębie świadczonych usług – czytamy w komunikacie prasowym.
W tegorocznej edycji Lider Kategorii Claas Polska zwycięzcami zostali: