Funkcja Connectivity Included będąca częścią platformy New Holland FieldOps, jest wprowadzana dla nowych połączonych maszyn, ułatwiając dostęp do wysokiej jakości precyzyjnych rozwiązań bez powtarzających się opłat abonamentowych. New Holland po raz pierwszy publicznie zaprezentuje te nowe rozwiązania podczas Farm Progress Show 2024 w Boone w stanie Iowa w Stanach Zjednoczonych.
Marka New Holland wprowadza nowe rozwiązania w zakresie technologii precyzyjnej, aby ułatwić swoim Klientom prowadzenie działalności rolniczej w sposób bardziej zrównoważony i wydajny.
Czytaj dalej
Platforma internetowa i mobilna FieldOps oraz funkcja Connectivity Included stają się częścią oferty technologicznej New Holland, zaprojektowanej tak, aby pomóc klientom w płynnym korzystaniu z cyfrowych i połączonych platform New Holland.
Nowa internetowa i mobilna platforma FieldOps do zarządzania gospodarstwem, po raz pierwszy zaprezentowana w kwietniu 2024 r., jest już dostępna do pobrania w sklepach iOS App Store i Android Play Store.
New Holland FieldOps to wszechstronne narzędzie do zarządzania gospodarstwem rolnym, które pomaga rolnikom zwiększyć produktywność z dowolnego miejsca i o każdej porze, pobierając dane i szczegóły dotyczące operacji rolniczych i upraszczając je na jednej platformie, która jest łatwa w użyciu, zrozumiała i kompatybilna.
System został stworzony, aby umożliwić rolnikom przeglądanie i monitorowanie wszystkich maszyn CNH w jednym miejscu. FieldOps zapewnia jedną usprawnioną platformę dla każdego, na każdym poziomie umiejętności, specjalności upraw, regionu i wielkości operacji.
Rolnicy będą mogli monitorować każdą maszynę w czasie rzeczywistym, zdalnie przeglądać wyświetlacze w kabinie. Wszystko po to, aby zapewnić lepsze informacje zwrotne swoim operatorom i umożliwić przeglądanie warstwy danych agronomicznych.
FieldOps jest zbudowany tak, aby działał jak chcą tego klienci, pozwalając im robić więcej przy mniejszej liczbie kliknięć. Zdaniem przedstawicieli New Hollanda, nowy, bardziej intuicyjny interfejs umożliwia użytkownikom podejmowanie bardziej świadomych i szybszych decyzji opartych na danych, które usprawniają ich codzienne działania.
Klienci mogą pobrać nową aplikację mobilną, aby przeglądać swoje podłączone maszyny. Dotychczasowi użytkownicy MyPLM Connect mogą z łatwością przejść do FieldOps. Ich dane będą już dostępne po zalogowaniu.
Aby jeszcze bardziej ułatwić rolnikom zarządzanie danymi, FieldOps ma ponad 40 połączeń API (interfejs programowania aplikacji) dostępnych na całym świecie, tworząc płynną integrację z platformami cyfrowymi innych firm.
Klienci mogą wybrać sposób posiadania swoich danych, niezależnie od tego, czy zdecydują się zaimportować je wszystkie do FieldOps w celu zarządzania, czy też wyeksportować dane FieldOps, aby wykorzystać je na innej platformie. Eliminuje to potrzebę niepotrzebnego ponownego wprowadzania danych, ułatwiając ogólne doświadczenie cyfrowe w całej działalności rolnika.
Connectivity Included to nowa funkcja, która zapewnia klientom nieograniczoną łączność bez powtarzających się opłat abonamentowych na kwalifikujących się maszynach. Oferta ta zapewnia dane w czasie rzeczywistym i zdalne wsparcie dla rolników bez konieczności zarządzania lub odnawiania subskrypcji.
Czytaj dalej
Jest to zupełnie nowe podejście do łączności, które udostępnia dane, czyniąc je po prostu częścią maszyny. Jako podstawowa funkcja, rozszerza zasięg i użyteczność połączonych funkcji, pomagając rolnikom zwiększyć ich produktywność i wykorzystanie danych agronomicznych, ponieważ korzystają z bezpłatnego, łatwego w użyciu monitorowania danych z ich maszyn, flot i pól.
Zainteresowani klienci z istniejącymi maszynami i sprawnymi modemami telematycznymi mogą zakupić funkcję Connectivity Included za jednorazową opłatą, aby skorzystać również z uproszczonego zarządzania subskrypcją. New Holland zachęca swoich klientów do skontaktowania się z lokalnym dealerem New Holland w celu uzyskania dalszych informacji.
– Dzięki tym postępom w naszym otwartym ekosystemie cyfrowym dodajemy nowe kamienie milowe w naszej ciągłej globalnej podróży innowacji, aby codzienne operacje były bardziej wydajne i produktywne dla rolników. Projekty te są zaprojektowane w 100 proc z myślą o naszych klientach i dealerach, aby dostarczać dane i pomagać im zwiększać produktywność i obniżać koszty. Zobowiązujemy się do ciągłego ulepszania wszystkich naszych usług, aby cyfrowe doświadczenie New Holland było jeszcze bardziej otwarte i dostępne – komentuje Carlo Lambro, prezes marki New Holland.