Partner serwisu: Trelleborg_Wheels

Wóz asenizacyjny Joskin Modulo2

Dodano: 05.04.2023
Wszystkie dwuosiowe wozy asenizacyjne Joskin Modulo2 wyposażane są w wózek jezdny Roll-Over. W rozwiązaniu tym pióra resorów umieszczone pod osiami pozwalają nie tylko obniżyć środek ciężkości, ale przede wszystkim ułatwiają trakcję w trudnych warunkach polowych © Joskin
Wszystkie dwuosiowe wozy asenizacyjne Joskin Modulo2 wyposażane są w wózek jezdny Roll-Over. W rozwiązaniu tym pióra resorów umieszczone pod osiami pozwalają nie tylko obniżyć środek ciężkości, ale przede wszystkim ułatwiają trakcję w trudnych warunkach polowych © Joskin

Joskin nie bez kozery nazwał swój wóz asenizacyjny Modulo, bo ma on duże możliwości konfiguracji i doposażenia. W przypadku tej maszyny ważne jest to, że ma całkowicie ocynkowany dyszel i zbiornik, co pozwala użytkować ją przez wiele lat. Dostępne pojemności najnowszej wersji Modulo2 wynoszą od 2500 do 18 000 litrów.

Dobór wyposażenia wozu asenizacyjnego Joskin Modulo2 obejmuje np. oś pojedynczą lub podwójną, koła o dużej szerokości, dyszel stały, resorowany lub oleopneumatyczny, różne systemy pompowania oraz szeroki wybór ramp rozlewowych i aplikatorów. W sumie dostępnych jest 750 opcji wyposażenia.

Inteligentne opryskiwanie pulsacyjne PrecisionSpray

Opryskiwaczy mających możliwość prowadzenia oprysku pulsacyjnego przybywa z roku na rok. Do grona tego w 2023 r. dołącza Horsch Leeb. Inżynierowie tego producenta skrupulatnie zintegrowali ich oprogramowania z technologią PWM, czyli wspomnianego opryskiwania pulsacyjnego.
Czytaj dalej

Zmiana nachylenia zbiornika

– Resorowany dyszel zapewnia duży komfort jazdy. Pozwala także zmienić położenia piór resorów, co wpływa na stopień nachylenia zbiornika. Ustawienia tego parametru dokonuje się w fabryce podczas montażu wozu asenizacyjnego. Dyszel typu V w pełni chroni pompę próżniową, a regulacja umożliwia jej równe ustawienie, co zapewnia doskonałe smarowanie łopatek, od przodu do tyłu sprężarki i wydłuża okres eksploatacji pompy. W przypadku gdy wolimy pompę ślimakową czy połączenie pompy garda i próżniowej jest to możliwe do realizacji. Wielkość pompy dobierana jest pod pojemność zbiornika i według życzenia użytkownika – informuje Joskin.

Wszystkie dwuosiowe wozy asenizacyjne wyposażane są w wózek jezdny typu Roll-Over. W rozwiązaniu tym pióra resorów umieszczone pod osiami pozwalają nie tylko obniżyć środek ciężkości, ale przede wszystkim ułatwiają trakcję w trudnych warunkach polowych. Pierwsza oś ma bowiem właściwości ułatwiające jej pokonywanie przeszkód. Wózek jezdny Roll-Over jest przykręcony do ocynkowanej ramy, co umożliwia, podobnie jak w przypadku osi pojedynczej, jego przesunięcie do tyłu w przypadku montażu z tyłu zbiornika aplikatora lub rampy rozlewającej.

Różne systemy pompowania

Wozy asenizacyjne Joskin Modulo2 można wyposażyć w różne systemy pompowania: tradycyjny zawór boczny, hydrauliczną szczelną pokrywę górną, ramię sekwencyjne opuszczane z lewej lub prawej strony, boczne ramię przegubowe lub wysięgnik. Dostępne są również różne sposoby kontroli poziomu zawartości zbiornika – duży wskaźnik o średnicy 150 mm lub pływakowy lub podłużny wskaźnik poziomu. Jak podaje producent, elementy te można umieścić w dowolnym miejscu.

Dobór wyposażenia wozu asenizacyjnego Joskin Modulo2 obejmuje np. oś pojedynczą lub podwójną, koła o dużej szerokości, resorowany dyszel, różne systemy pompowania oraz szeroki wybór ramp rozlewowych i aplikatorów © Joskin
Dobór wyposażenia wozu asenizacyjnego Joskin Modulo2 obejmuje np. oś pojedynczą lub podwójną, koła o dużej szerokości, resorowany dyszel, różne systemy pompowania oraz szeroki wybór ramp rozlewowych i aplikatorów © Joskin
Drukuj artykuł: print

Filmy @traktor24

Wszystkie >
Deutz-Fahr 5 Keyline. Zobacz jak pracuje Siewnik Lemken Solitair DT. Zobacz jak pracuje Test Steyr 4120 Multi. Zobacz jak pracuje Ciągnik autonomiczny AgXeed. Zobacz jak pracuje Zbiór kukurydzy na kiszonkę z czujnikiem HarvestLab 3000 Traktorowy majstersztyk ukryty w ciągniku Fendt 209 F Vario Profi+ Film z testu kombajnu Deutz-Fahr C6305 TS Wyjątkowy Ursus. Imponuje trakcją i mocą Test Steyr Absolut 6280 CVT Test przystawki Emmarol EMH 4. W słoneczniku i kukurydzy